Menu

Klubbens første Dana Cup evalueringsmøde er afholdt

image Fremmødte til Dana Cup evalueringsmøde
Ditte Nørgaard Simonsen
28. januar 2023 kl. 09:28
Flot fremmøde sikrer, at klubben kan komme i gang med planlægningen af Dana Cup 2023
Onsdag den 25. januar 2023 afholdte Bagterp IF Fodbold det første evalueringsmøde efter et Dana Cup. Det er bestemt et møde vi har tænkt at gøre til en årlig tradition.
 
1000 tak for det super flotte fremmøde. 14 engagerede BIF-venner var mødt op og vi fik en fantastisk drøftelse af Dana Cup 2022 og det kommende Dana Cup 2023.
Nedenfor kan du læse referatet fra mødet:

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Evaluering af Dana Cup 2022

  • Det rygtedes ude i byen at Dana Cup på Bagterp IF’s anlæg var en succes.
  • Der var hygge, god stemning i teltet, god service og pænt og rent. Her kan der kun siges TAK til alle de frivillige, som fik det til at ske.
  • Stor succes med at få dækket vagter til skole, telt og baner – igen TAK! I 2023 skal det dog sikres, at der bliver lavet en plan for opsætning/klargøring før og nedtagning/oprydning efter.
  • Der manglede aktiviteter for de mindste, mens forældre havde vagt.
  • Udfordring med ordentlig tilgang til el, vand og wi-fi i teltet.
  • Indretningen i teltet kan muligvis optimeres, så der er bedre plads bag disken. Evt. kan der laves noget, så ’snitteriet’ kan foregå i teltet, og ikke i køkkenet i klubhuset.
  • Der manglede plads til spillerne, hvor de kunne opvarme.
  • Forslag om at inddrage terrassen ved klubhuset til en aktivitet, serveringssted eller lign.
  • Forslag om at inddrage klubbens unge til vagter og inddrage de mindre børn mere i opgaver.

2. Primær ansvarlig for skolen

  • Louise Hviid og Tobias Ørtoft melder sig som primær ansvarlige for skolen.
  • Opgaverne herunder bliver, at sikre god planlægning af klargøring af lokaler, indkvartering, opgaver til vagter, mødedeltagelse med Dana Cup centeret mv.

3. Primær ansvarlig for anlægget

  • Allan Justesen, Thomas Nielsen, Kenneth Christensen og Christian H. Rasmussen melder sig primær ansvarlig for Bagterp IF’s anlæg.
  • Opgaverne herunder bliver at sikre god planlægning i teltet, kølevogn, opgavefordeling, parkering, øvrig mødedeltagelse mv.

4. Primær ansvarlig for vagtplaner

  • Jan Mylund, Karin Navntoft Ledet og Ditte Simonsen melder sig som primær ansvarlig for vagtplaner.
  • Opgaverne herunder bliver, at sikre god reklame, nem tilgængelighed, opstart af konceptet om at en vagt til Dana Cup er en familietradition, opstart af koncept om Unge-vagter, pop-up’s på anlægget i forårssæsonen, modtagelse af vagter mv.

5. Etablering af el og vand på anlægget

  • Bestyrelsen arbejder på at få indlagt fast el og vand på anlægget til Dana Cup 2023, så det er nemt tilgængeligt ved teltet. Herunder at der er tilgang til nok el, så kølevogn og øvrige apparater kan tilkobles samtidig.

6. Øvrige aktiviteter på anlægget under Dana Cup

  • Der er et stort ønske om, at der på anlægget er aktiviteter udover selve fodbolden. Det skal primært henvende sig til forældre, som har deres børn med på anlægget, mens de selv har vagt.
  • Der tænkes i at bruge konceptet om Unge-vagter til at bidrage her, og tage sig af de mindre. Det kan være alt fra lege, pant-indsamling, vand til dommere, brætspil i klubhuset, filmhygge osv.
  • Leje af hoppepude
  • Bestyrelsen arbejder på at få etableret en legeplads, hvor petanque-banen er i dag og vi håber på den kan stå klar inden Dana Cup 2023.

7. Valg til Dana Cup udvalg

  • Dana Cup udvalget 2023 består nu af:
  • Jan Mylund, Louise Hviid, Tobias Ørtoft, Allan Justesen, Kenneth Christensen, Christian H. Rasmussen, Thomas Nielsen, Karin Navntoft Ledet, Ditte Simonsen, Lars Koch, Tom Dooley Anderson.

//Bestyrelsen

#BagterpIF

#DanaCup2023

 

Luk